9 Nisan 2010 Cuma

Mutlaka denenmesi gereken Fondoten: Dior Nude Natural Glow SPF10

Sephora gitmekten sikilmadigim, bakmaktan vazgecemedigim ender magazalardan biri. Tabi her gidisimde de mutlaka yeni birseyler denemeyi ihmal etmiyorum :) Gecen gun ilkbahar/yaz sezonunun yeni gelen urunlerini kesif icin Sephora'dayken gozum Dior'un Nude Natural Glow nemlendiricili fondotenine takildi. Burada takip ettigim butun bloglarda bu fondoten hakkinda inanilmaz guzel seyler yazilip ciziliyor, bircok makyoz bu fondoten icin deli oluyor. Arti E! entertainment kanalinin en populer reality show'u Keeping Up with the Kardashians'in yildizlarindan Khloe Kardashian'in da en favori fondoteni bu. E hal boyle olunca ben de neymis ne degilmis diyerek merakla incelemeye aldim kendilerini.

Fondoten almanin en onemli noktalarindan biri teninize en uygun olan rengi secmek. Bunun icin fondoten almadan once mutlaka sample alip evde gun isiginda deneyin. Genelde dukkanlardaki suni isik renk konusunda gozumuzu yaniltir ve de orada begenip aldigimiz renk malesef eve geldigimizde tamamen farkli bir renk olarak karsimiza cikar. Ben de bu duruma dusmemek icin satis elemanindan tenime en uygun rengin sample'ini istedim ve evde denemek uzere yola koyuldum. Eve gelir gelmez cildimiz temizledim, nemlendirdim ve hemen denedim. Sonuc: mukemmel! Genelde fondoten kullanmayi sevmeyen birisi olarak denedigim en hafif, dogal duran ve tenime saglikli bir isilti veren fondoten Dior Nude. Cok hafif, ciceksi bir kokusu var. Ustelik az miktarla yuzumdeki kirmiziliklari inanilmaz bir bicimde kapatti. Ertesi gun ise gitmeden once yeniden denedim ve gun boyunca herkes cildim icin ne yaptigimi sordu, sokaktan gecen insanlar bile :)

Dior Diorskin Nude Natural Glow Nemlendirici likit fondoten, icerdigi 100% naturel mineral pigmentlerle, vitaminler ve elementler bakımından zengin mineralleştirilmiş sudan olusan formuluyle cildinizde harikalar yaratiyor. Icerdigi gunesten koruma faktoru de artisi. Ben bu fondotene resmen bayildim ve ertesi gun gidip hemen aldim kendime. Benim kullandigim renk Cameo #022.














Dior'un daimi urunlerinden biri olan bu muhtesem fondoteni mutlaka denemelisiniz.

Bu urunu deneme firsatiniz oldu mu? Siz ne dusunuyorsunuz? Bana yazin! :)


Sevgiler,
Ebru :)

2 yorum:

  1. Ben mutlaka deneyecegim canimcim blogun giderek daha da guzel oluyor benden soylemesi

    Cagla

    YanıtlaSil
  2. Bu yazıyı Nisan'da yazmışsın.Ozamandan beri düşüncelerin de değişme oldu mu?
    Dİor nude'un cilt bakımı yaptığı,cildi canlandırdığı,sürülmediği zaman bile sağlıklı bir gürüntü verdiğini duydum.Sence doğru mu??

    YanıtlaSil